Nov strokovni prispevek – vabljeni k branju!

18.10.2024

Posvet treh deklet na poti ob drevesu.

V najnovejši številki revije Vzgoja in izobraževanje (4-5/2024) je izšel članek dr. Nevenke Bogataj in dr. Johanne Amalie Robinson z naslovom Transformativno učenje odraslih v praksi – primer trajnostnega projekta.

Avtorici v članku predstavita pilotno izvedbo programa Osnove podnebnega izobraževanja ter uporabo metode občanske znanosti pri obravnavi podnebnih sprememb v izobraževanju odraslih. Poudarjata pomen participativnega učenja, aktivne vloge udeležencev ter večsmerne interakcije za učinkovito spopadanje s podnebnimi izzivi.

Poudarjata pomen participativnega učenja, aktivne vloge udeležencev ter večsmerne interakcije za učinkovito spopadanje s podnebnimi izzivi. Med glavnimi ugotovitvami sta izpostavili pomen participativnega določanja skupnih ciljev, večsmerne komunikacije, avtonomije pri odločanju in prevzemanja odgovornosti za lastno učenje.